Recerca 2019-2020

[mk_padding_divider size=”30″]
[mk_padding_divider size=”100″]

Calendari

Inscripcions: Del 17 de setembre al 15 de novembre de 2019 (les places per assistir al congrés s’assignaran per ordre d’inscripció).

Recerca: del 8 de gener al 3 d’abril.

Entrega dels pòsters: del 14 al 24 d’abril.

Congressos: maig del 2019 (dates i llocs per confirmar).

[mk_padding_divider size=”100″]
[mk_font_icons icon=”mk-li-pencil” color=”#ffffff” size=”xx-large” margin_vertical=”30″ circle=”true” circle_color=”#44ddbf” circle_border_width=”0″ align=”center”]

Descarrega’t el material didàctic

Descarrega’t el material didàctic d’aquest curs. 

> Quadern de recerca per a l’alumnat

> Guia didàctica per al professorat

[mk_font_icons icon=”mk-li-notepad” color=”#ffffff” size=”xx-large” margin_vertical=”30″ circle=”true” circle_color=”#44ddbf” circle_border_width=”0″ align=”center”]

Descarrega’t les bases de participació

A les bases de participació hi trobaràs la informació detallada del funcionament del programa. 

> Bases de participació del curs 2019-2020

Àmbit temàtic de la recerca

Per commemorar l’any Ramon Margalef – un dels ecòlegs més importants del s. XX-, el tema seleccionat per emmarcar totes les recerques del curs 2019-2020 serà el de l’ecologia. Dins d’aquesta temàtica, i a partir dels contes de la Laura i en Joan, us proposem tres eixos de treball relacionats amb les seves missions científiques. Cada grup podrà treballar a partir de l’interrogant o repte que desitgi.

La relació entre el canvi climàtic i els éssers vius

[mk_image src=”https://www.recerkids.cat/wp-content/uploads/2016/06/19_aquicultura-1-1.jpg” caption_location=”outside-image” align=”center”][mk_button dimension=”outline” size=”large” icon_anim=”side” url=”http://contes.csuc.cat/guies/documents/19_aquicultura.pdf” target=”_blank” align=”center” fullwidth=”true” margin_top=”30″ margin_right=”0″ outline_skin=”custom” outline_active_color=”#ffffff” outline_active_text_color=”#28c5ff” outline_hover_bg_color=”#28c5ff” outline_hover_color=”#ffffff”]La Laura i en Joan i l’amenaça de l’espècie perduda[/mk_button]

La funció dels animals en el seu entorn

[mk_image src=”https://www.recerkids.cat/wp-content/uploads/2020/02/04_biologia-1.png” caption_location=”outside-image” align=”center”][mk_button dimension=”outline” size=”large” icon_anim=”side” url=”http://contes.csuc.cat/guies/documents/04_biologia.pdf” target=”_blank” align=”center” fullwidth=”true” margin_top=”30″ margin_right=”0″ outline_skin=”custom” outline_active_color=”#ffffff” outline_active_text_color=”#28c5ff” outline_hover_bg_color=”#28c5ff” outline_hover_color=”#ffffff”]La Laura i en Joan es capbussen a les Illes Medes [/mk_button]

Els efectes de les accions humanes en els ecosistemes

[mk_image src=”https://www.recerkids.cat/wp-content/uploads/2020/02/07_biologia_conservacio-1.png” caption_location=”outside-image” align=”center”][mk_button dimension=”outline” size=”large” icon_anim=”side” url=”http://contes.csuc.cat/guies/documents/07_biologia_conservacio.pdf” target=”_blank” align=”center” fullwidth=”true” margin_top=”30″ margin_right=”0″ outline_skin=”custom” outline_active_color=”#ffffff” outline_active_text_color=”#28c5ff” outline_hover_bg_color=”#28c5ff” outline_hover_color=”#ffffff”]La Laura i en Joan en missió de rescat[/mk_button]